Často kladené otázky

Kto je Belmondo.sk?

Za novou, energickou a inovatívnou značkou Belmondo.sk, stojí silný tým ľudí, ktorý pre Vás pripravuje výber najnovších módnych trendov od najlepších svetových značiek pre každého.

Sústredíme sa ako na renomované svetové značky ako sú Diesel, Celvin Klein, London Calling, Esprit a iné, tak aj na značky dostupné pre každého.

Doprava a platba

Koľko zaplatím na poštovnom a balnom?

Nikdy neúčtujeme balné. Aktuálne ceny poštovného nájdete na TU. Radi by sme Vás taktiež informovali o našej unikátnej službe Poštovné ZDARMA k Vám aj od Vás, kde pri objednávke nad 100 eur máte poštovné zdarma nielen k Vám, ale pri prípadnej reklamácii alebo vrátenia tovaru aj späť k nám. Viac informácii nájdete TU.

Je vo vašom obchode možné platiť platobnou kartou?

Bohužial, v našom obchode aktuálne nie je možné platiť platobnou kartou. Túto možnosť ale plánujeme v budúcnosti zaviesť.

Je vo vašom obchode možno zakúpiť tovar na splátky?  

Aktuálne nie. Pracujeme ale na tom, aby sme túto možnosť v dohľadnej dobe ponúkli našim zákazníkom.

Doručíte mi moju objednávku aj na inú adresu?

Áno, radi Vám splníme aj toto prianie a vašu objednávku zašleme na adresu podľa vášho výberu. Behom objednávacieho procesu nechajte voľbu „Moja dodacia a fakturačná adresa je rovnaká” v bode 2 nezaškrtnutú a následne v bode 3 zadajte adresu, na ktorú chcete danú objednávku doručiť.

Dostupnosť tovaru

Ako zistím, či je daný tovar na sklade?

U každého produktu je hneď vedľa obrázku vpravo “Dostupnosť” kde môžete následne vidieť či je daný tovar na sklade alebo nie.

Čo znamená, že je tovar na predobjednávku?

Pokiaľ pri určitom produkte systém hlási, že je daný produkt na predobjednávku, znamená to, že tovar aktuálne nemáme skladom.

Po vytvorení a odoslaní objednávky tovar objednáme u dodávateľa. U tovaru, ktorý nie je skladom sa tak môže predĺžiť bežná doba doručenia.

Kedy môžem objednaný tovar, ktorý je na sklade, očakávať?

Pokiaľ je vybraný tovar v internetovom obchode skladom, môžeme ho po zabalení vyexpedovať. Ak je objednávka prijatá v dopoludňajších hodinách, tovar Vám je obvykle doručený v následujúci deň. Ak je objednávka prijatá v poobedňajších hodinách, doručenie tovaru obvykle trvá do 5 pracovných dní. Tieto doby doručenia platia pre platbu na dobierku.

Ako je možné, že je niekedy dodacia doba výrazne prekročená?

Robíme všetko pre to, aby sme naše zásielky doručili k našim zákazníkom čo najrýchlejšie.

Niekedy je ale objednávok viac, než očakávame. S veľkým úsilím sa následne snažíme tovar dodatočne zaistiť od našich dodávateľov, preto vás prosíme o pochopenie.

Existuje minimálna hodnota objednávky?

Minimálna hodnota objednávky je aktuálne stanovená na 10 eur.

Ak zákazník naozaj chce zakúpiť tovar nižšej hodnoty, tak sa mu vždy snažíme výjsť v ústrety. Minimálna cena objednávky je stanovená z dôvodu relatívne vysokých nákladov na poštovné,  ktoré sú fixné bez ohľadu hodnoty objednávky (nad 100 eur je doprava zdarma).

Výmena tovaru a reklamácia

Ako postupovať ak mi objednaný tovar nebude sedieť?

Komunikáciou so zákazníkom pred odoslaním tovaru sa snažíme riziko voľby zlej veľkosti minimalizovať. Napriek tomu nie je možné vylúčiť, že vám daná vec nebude sedieť.

Tovar je preto možné bez udania dôvodu vrátiť po dobu 14 dní od prevzatia od dopravnej spoločnosti.

Správnu veľkosť Vám odošleme obratom, prípadne sa dohodneme na alternatíve alebo vrátení peňazí.

Pre uplatnenie výmenu tovaru je potrebné vyplniť reklamačný formulár alebo nás kontaktovať e-mailom na adrese info (zavináč) belmondo (bodka) sk.

Ako postupovať ak chcem tovar reklamovať?

Podrobný popis ako postupovať v prípade reklamácie tovaru nájdete v sekcii Doporučený postup reklamácie.

Ostatné

Nedarí sa mi objednať tovar cez internet. Ako mám postupovať?

Vďaka prísnemu nastaveniu pripojenia k internetu (obvykle v rámci firemných sieti), alebo z iných technických dôvodov, sa môže stať, že sa vám nepodarí objednať tovar z nášho obchodu.

V takomto prípade môžete objednávku vytvoriť:

  • e-mailom (info (zavináč) funes (bodka) sk)
  • telefonicky (+421 948 378 462)

Nezabudnite uviesť všetky údaje potrebné pre úspešné odoslanie objednávky (adresa, telefón, e-mail, ...)